Re: Czy ten Celeron sie kreci?

Autor: Buraq (kajmis_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 13:39:50 MET

> Czy Celeron 366PPGA daje sie krecic, a jesli tak to do ilu i jak to
> zrobic?

Mnozknik ma 5,5 (i jest niezmienialny), czyli po przekreceniu na 100fsb
bedziesz
mial 550MHz. Oczywiscie mozesz krecic na mniej (75 lub 83MHz) na 83 uwazaj,
bo PCI jest taktowane za szybko i moga byc klopoty.

> Czy znow potrzebne sa jakies sztuczki z zalepianiem pinow na procesorze?

Zalezy od plyty.

> Mam plyte SOYO SY-6BE a wiec bezjumperowa i ten procesor jest z
> konwerterem do Slot 1.

Powinno pojsc bez klopotu. Ale potestuj chwile.
Potem ci sie cos nie skompiluje i bedzie klopot :-))

--
Literki bah! aktualnie sponsoruja:
http://azyl.chrobot.krakow.pl/