Re: Co do Auto CAD 2000 ?

Autor: Sulaco (sulaco_at_polbox.com)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 13:48:37 MET

Lucas wrote:

> Wydaje mi sie, ze dis nie ma zamiaru robic w autocad'zie projektow malego miasta
> chociazby, ale chce sobie troche pobazgrac, np. jakis samolocik, czy cos takiego.

Taki samolocik moze byc bardziej zlozony niz jakie kolwiek male miasteczko :-D

> A DO TEGO NAPRAWDE NIE POTRZEBA KONFIGURACJI JAK DLA
> MNIEJSZEJ STACJI GRAFICZNEJ!!!!!

oj zdziwilbys sie....:-D

> A pozatym to w takich stacyjkach czesciej sa matrox'y niz els'y.

tu tez cie zaskocze :-D, matroxy, jego oprogramowanie i stery od samego poczatku
ukierunkowane byl do 2d inaczej jest z elsa, jezeli myslisz o stacyjkach do cada i
ladujesz tam matroxa to jest to pomysl IMHO dosc marny, na codzien mam do czynienia ze
stacjami cad-owymi jak i stacjami 2d i to nie w jednej firmie,a sytuacja wlasnie tak
wyglada - tam gdzie jest cad- tam sa elsy (przewaznie) tam gdzie jest sklad, grafika
2d tam jesli nie ma maca :-D jest matrox(przewaznie) ...
w 2d matrox jest IMHO na dzien dzisiejszy nie do pobica ale w 3d jest troszke
inaczej...
odbieglem od tematu (mniej-wiecej)
jesli chodzi o karte dla kolegi to nie moja wina, ze nie podal on dokladniejszych
wymagan stawianych karcie i sprzetowi, skad mam widziec czy nie chce on wlasnie
projektowac czegos wiekszego jak na przyklad malego miasteczka, a tylko chce sie
pobawic cad-em??
podalem mu rozwiazanie optymalne do cad-a, na pewno wybor karty ze stajni elsy IMHO
bardziej sie sprawdzi niz produkt matrox-a idealnego do photoshopa i ogolnie grafiki
2d

zdrow

mAREK

P.S. osobiscie w domu mam G400Max...