Re: Mustek ScanExpress

Autor: Rafal Ciechanowski (rciechan_at_lucent.com)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 13:08:15 MET

Witam,
        Uzywam ScanExpress 12000P i jestem - jak na razie - zadowolony. Nie jest=
 moze najszybszy ale calkowicie wystarcza do moich potrzeb OCR i czasem o=
brazki w kolorze.
        Nie podoba mi sie instalka ktora przy instalacji dorzuca bez mojej wiedz=
y jakies dodatkowe podreczniki w kilku jezykach oraz soft, ktorego nie lu=
bie :(.
        Mam takze problem ze znalezieniem nowszych sterownikow - Mustek chyba ni=
e przyznaje sie do ScanExpress bo na ich stronie nie udalo mi sie odszuka=
c nowszych sterownikow.
        =

Jezeli ktos ma jakies linki do sterownikow od tego skanera to poprosze o =
odnosniki.

pozdrawiam,