Co ogranicza CD-ROM?

Autor: AdamF (funpol_at_bbs.chip.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 10:06:17 MET

Kupiłem właśnie cd-rom LG 8480M x48. W sklepie uruchomiłem CdSpeed99 i
wykazał on średnią szybkość x35 ( górzysty wykres ). Po zamontowaniu w swoim
kompie CdSpeed wykazuje cały czas szybkość x20-21( płaski wykres ). Dotyczy
to też poprzedniego cdeka Samsunga x40. Wniosek taki, że coś ogranicza u
mnie wydajność cedeka, ale co? Dzieje się tak niezależnie od włączenia DMA
dla HDeka, ustawiony jest na cdrom po4ny lub szybszy. Proszę o radę - Adam.