peer-to-peer miedzy w98 i wfw, jak?

Autor: Tomasz Machalski (tmachal_at_sawan.com.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 08:03:56 MET

Witam,

  Udalo mi sie zdobyc z odzysku dwie karty sieciowe BNC na "izie". Sa to
badajze 3c509b EtherLink III (tak ja przynajmniej wykrywa w98 - nie mam
ani pol grama dokumentacji, nie mowiac juz o dyskietkach ze
sterownikami).
  Polaczylem z sukcesem za ich pomoca dwie windy'98 zeby sprawdzic czy
sa sprawne - wszystko wyglada ok. Ale problem w tym, ze ja potrzebuje
spiac w siec komputer z w98( nie sie nazywa DUZY) i z Windows for
Workgroups 3.11 (MALY). Niestety nie mam pojecia jak to zrobic po
stronie wfw. Jakie programy beda mi potrzebne? I czy to w ogole da sie
zrobic? I jeszcze jeden szczegol. Istotne jest dla mnie abym mogl w
otoczeniu sieciowym DUZEGO widziec udostepnione dyski MALEGO (a nie na
odwrot). Chociaz ostatecznie moglbym sie z tym pogodzic - byle dzialalo.
   Idealnie byloby gdybym mogl MALEGO uruchomic bez dysku twardego.
Niech startuje z dyskietki i podmontowuje sobie jakis katalog (ew. caly
dysk) z DUZEGO jako swoj C. Da sie cos takiego uzyskac? I gdyby jeszcze
kazdy z nich mial swoj IP i sie widzialy miedzy soba.

   Wielkie dzieki za wszelkie podpowiedzi (i za potrzebne programiki tez
;-)

--
Pozdrawiam,
Toomy