Odp: Siec=>modem=>internet=>zapisywanie na dysku=>jak?

Autor: Marek (npi_pln_at_by.onet.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 07:07:01 MET

Na wiele z tych pytań znajdziesz odpowiedź używając WinGate ( niezależny
program który pracuje jako server proxy)zamiast udostępniania połączenia
internetowego z Win98 SE
Pozdrowienia: Marek
npi_pln_at_by.onet.pl

Użytkownik KG <kg_007_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:rE3e4.3961$X3.48729_at_news.tpnet.pl...