Odp: Odp: Jaki duży monitor?

Autor: Jarek Gancarz (jaro_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 02:46:50 MET

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:387992f4.1262204_at_news.bimber.com.pl...

> Nic mu nie szkodzi, ale praca na krawędzi wydajności elektroniki
> monitora powoduje pogorszenie jakości obrazu.
>
> U mnie np. na Dayteku 17" 70 kHz jeżeli przełączę się w 1152x864
> z 77 Hz na 60 Hz, to dostaję znacznie bardziej kontrastowy i
> ostry obraz. Co prawda miga niemiłosiernie, ale jest wyraźnie
> lepszy.

Hmm..... tego nie wiedzialem, sprawdzilem
przelaczylem z 1024x768_at_85Hz na 75Hz
i rzeczywiscie obraz jest jakby lepszy ostrzejszy (tylko czy tak jest zdrowo
dla oczu?, obraz nie miga)
zwracam honor
teraz gdy to wiem to zastanawil bym sie dlozej nad wyborem monitora (raczej
poczekal na troche kasy :))
jarek