Re: jak stwierdzic i co ? :(

Autor: Sielik (sielik_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 01:41:20 MET

-= MaYeR =- wrote:

> PROBLEM
> nie występuje zawsze lecz często, nie zgłasza żadnego komunikatu
> polega na błędnym przesyłaniu danych z komp. na komp.
> czyli kopiuję katalog z zawartością np. programów instalacyjnych
> część z nich jest ok, część wywala błędy przy instalacji
> [przegranie tego katalogu poprzez włożenie dysku do szuflady nie
> tworzy błędu]
> to samo jest przy dużych plikach jak i małych > dzieje się losowo
> czasami duże pliki poprostu stają, wysłany plik siecią prosto na drukarkę
> [...]
Witam
Heh, miałem podobny problem w firmie. Objawiało sie to błedami w pracy
programów sieciowych spod DOS'a (np: KPR). Wszystkie ustawienia
zmieniałem kilkanascie razy. I rozwiazanie było proste: zainstalowałem
na wszystkich komputerach jeden system, tzn. Win95 (komputery klasy
486-Pentium). Wszystko działa OK :)
poz.
sielik