Seryjne wysylanie e-maili spod Worda i Excela

Autor: titan marcolphus (markolf_at_kompit.com.pl)
Data: Mon 10 Jan 2000 - 22:14:23 MET

Ok, teraz przywale porzadnie. ;-)

Sprawa wyglada nastepujaco: pod Excelem mam baze danych adresow
(powiedzmy: nazwa firmy i e-mail). Natomiast w Wordzie mam dokument w
srodku ktorego jest nazwa firmy (pobierana z odpowiedniej rubryki Excela
za pomoca Korespondencji Seryjnej). I chodzi mi o to, aby kazac Wordowi
wyslac e-maila do kazdej z firm bedacych w spisie w Excelu ale tak, aby
do kazdej firmy poszedl inny dokument (tzn. rozniacy sie w tresci nazwa
firmy i e-mailem). Jak to zrobic??

--
== titan marcolphus ========= http://members.tripod.com/markolf ==