Odp: Tania karta z wejściem video !!!

Autor: micha (michalk_at_kki.net.pl)
Data: Mon 10 Jan 2000 - 16:17:23 MET

Użytkownik Tomek <tomekh_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:t3Qd4.598$X3.19677_at_news.tpnet.pl...
> Witam !!!
>
> Zastanawiam się nad jakąś TANIĄ kartą z wejściem wideo chinch lub SVHS !!!
> Karty video są dość drogie a ja potrzebuję robić tylko "zrzuty"
pojedynczych
> klatek z sygnału video !!!
>
> Myślę, że to by się dało zrobić jakąś "zwykłą" kartą graficzną z Video IN
> !!!
>
> Może ktoś poradzi mi jakiś ZABYTKOWY (np. S3 Trio lub coś w tym stylu)
> model, który by się nadał to poszukam czegoś na giełdzie :)))
>
> Tomek
> tomekh_at_box43.gnet.pl

Cze.

Polecam Elsa Victory Erazor (Riva128, PCI, 4MB). Mozna to tanio kupic, a ma
wejscia SVHS i VideoIn (kilka), zrzuty robi swietnie (np. z kamery, video),
a i filmy sie na dobrym sprzecie (dysk, RAM) da pozgrywac, nawet duze
rozdzielczosci.

pzdr