Odp: do piratow

Autor: Tomek Lisowski (Lisowski.Tomasz_at_sssa.nospam.pl)
Data: Mon 10 Jan 2000 - 14:57:03 MET

Użytkownik Misio <darekz_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:856lm7$1uk$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> Mnie to sie wydaje, ze karac mozna tylko piratow, a nabywcow chyba nie.
> "Przeciez ska kupujacy moze wiedziec ze to jest nielegalna wersja" :-)

A np. jak przez granicę chcesz przewieźć samochód, a okaże się, że go
Interpol poszukuje po całej Europie, to i tak Ci go zabiorą. Nie pomoże
tłumaczenie, że nie wiedziałeś :-(

Tomek Lisowski