Riva TNT + plyta Zida BX-98 3D

Autor: Radi (radi_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Jan 2000 - 02:50:13 MET

Ludzie pomóżcie !!!!!!!!!!!!!

Mam Rivkę TNT i plytę Zida BX-98 3D na chipsecie VIA Apollo Pro i krew mnie
zalewa
gdy po kilka razy dziennie mam dziwne zwisy. Tak jakby kompa zamrozilo.
Nic wtedy nie dziala, kompletnie nic. Tylko twardy reset.
Słyszałem że to wina konfliktu kości TNT z chipsetem VIA. Czy ktoś miał
taki problem i czy udało mu sie go rozwiazac ? Jezeli tak to w jaki sposob.
Prawdopodobnie i tak bede musial zapodac jakas pozadna plyte na BX ale
zanim co to wole spytac.

pozdrawiam...
Radi.