Re: Magnetowid =>komputer=>płyta CD (mpg)=>jak?

Autor: Niziak (niziak_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 10 Jan 2000 - 11:42:36 MET

faktor <faktor_at_mnb.net> wrote in message

> Hej!
>
> Jakimi programami to robisz. Potrafie to zrobic ale z wyjatkiem
> regionu 2 Czy wiesz jak zlamac ten region?

Na razie nie robilem. Ale mam jakies softy do tego.
Mam zgrany caly film dvd z regionu 2 na hdd (4.5 GB) . Po podsubstowaniu
katalogu VOBami, mozna bez problemu ogladac go, napisy polskie tez sa.
Wiec nie ma problemu aby z tego zrobic mpeg-1. Jak bede mial chwile czasu to
zrobie i o rezultatach poinformuje.