Re: S3 Virge GX/2 (AGP) - bledy w wyswietlaniu

Autor: Piotr (piotrst_at_poczta.fm)
Data: Mon 10 Jan 2000 - 10:51:54 MET

Paweł Grajewski napisał(a) w wiadomości: ...
>Nabylem karte graficzna S3 Virge GX/2 AGP (4 MB). Jednak zauwazylem w jej
>przypadku dziwne problemy z wyswietlaniem. Jezeli na ekranie jest duza,
biala
>przestrzen, to caly obraz znacznie sie zaciemnia. Zas w czasie przesuwania
>obrazu (np. scrollbarem) miejscami na ekranie pojawiaja sie niewielkie
biale
>paski lub plamki.

S3 Virge, a szczególnie GX robi czasami takie numery

Problem pojawia się w całych partiach, które przychodzą do sklepu. Kiedyś
kupiłem takich 15 szt. i tylko 2 okazały się OK. Wydaje mi się, że może to
zależeć od pamięci karty, chociaż niekoniecznie - właściwie to nie chciało
mi się sprawdzać, po prostu je wymieniłem.
I Tobie radzę to samo, póki masz na nią gwarancję.

pozdrawiam
Piotr