Re: Rozne temperatury 2 prockow na BP6.

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Mon 10 Jan 2000 - 10:37:13 MET

Użytkownik Rafal <rafal_at_sih.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38798bbe.3826134_at_news.tpsa.pl...

> Nawet zaraz po starcie po wejsciu do biosu widac jak temperatura w
> ciagu kilkudziesieciu sekund rosnie nierownomiernie dla obu
> procesorow.

A myślisz że BIOS jest wielowątkowy?
Szczerze wątpię.

> Sprawdze jak zachowuja sie pod NT (ktory mam juz
> zainstalowany) obciacajac je np. 2x Lightwave (rendering) to powinno
> obciazyc obydwa rownoczescni i to sporo.

Nie zapomnij uruchomić performance monitora (Ctrl+Shift+Esc).
Przy dwóch procesorach pokazuje obciążenie dla każdego procka w osobnym
oknie.

--
Pozdrówka
Funky