Re: karta SCSI Tekram, CMD

Autor: Kaizen (nospam.kaizen_at_promail.pl)
Data: Mon 10 Jan 2000 - 10:00:27 MET

Toma wrote:
[...]
> Postanowilem kupic nowa karte Tekram DC 395U i w W98 nie chce mi biegac.
> W serwisie opwiedziano mi ze mam urzadzenia SCSI synchroniczne i
> asynchroniczne,
> a Tekram nie obsluzy ich razem - albo, albo.

Ja miałem podobny problem pod win95 jak wymieniłem Tekrama 310 na 390F -
niby wszystko było OK, brak konfliktów, kontroler widoczny tylko nie
widział urządzeń podpiętych do niego. Pod dosem było OK (sprawdzałeś?).
Dopiero format c: i nowa instalacja pomogła.

Pozdrawiam,

--
      Kaizen
kaizen_at_promail.pl