Odp: program do nagrywarki

Autor: Abram (abram_at_poczta.fm)
Data: Mon 10 Jan 2000 - 06:52:59 MET

Użytkownik Birdy <birdy1_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:%8td4.29078$N3.671748_at_news.tpnet.pl...
> ponad
>
> Jak to "miesza cos z czasem utworu" ? Zmienia go ? - cos dodaje lub
odejmuje
> od utworu ?
Zeby tylko raz cos odjal lub dodal - to nawet bym o tym nie wspominal,
ale odtwarzajac mp3 zrobiony tym encoderem, w winampie czas utworu nie
moze sie ustalic np. raz jest 4:41 za chwile 4:39 i zaraz 4:43 i tak w
kolko o kilka sekund w gore lub w dol - pelny rozrzut, zero stabilizacji.
Mnie to osobiscie nie przeszkadza, bo zadko kiedy mam takie utworki do
przerobu na mp3 (zwykle przerzucam w empeka jakies 0,9-1,5 GB mixu :-) a
przy takich czasach, to te kilka sekund nie robi mi roznicy, ale mojemu
kumplowi takie zachowanie sie encodera nie podoba sie)

--
Abram:   abram_at_poczta.fm   abram_at_go2.pl