Re: Siec=>zrzut ekranu kolegi=>jak???

Autor: Krzysztof Czuryło (krzycz2_at_SPAM.poczta.KILLER.onet.pl)
Data: Mon 10 Jan 2000 - 02:31:29 MET

KG <kg_007_at_poczta.onet.pl> w artykule news:sE3e4.3962$X3.48729_at_news.tpnet.pl pisze...
| Jak mozna zrzucac ekran z komputera kolegi.
| Wczesniej mielismy program winpopplus i tam mozna bylo, ale pod warunkiem ze
| byly uruchomione na obydwu komputerach.
| Czy sa jakies programy ze podam np. adres IP i on zrzuci mi zawartosc ekranu
| bez uruchamiania go na komputerze kolegi?

No pewnie! Mam taki.
Mogę zrzucić ekran każdego komputera w Internecie, znając jedynie jego IP.
Świat stoi otworem.
Np. wczoraj oglądałem sobie co robi podczas pracy paniusia X w Banku Y.

Ale sam zrzut ekranu to mało. Teraz pracuję nad programem do zdalnej pracy na
dowolnym komputerze. Podajesz IP i już.
Zrobię tej paniusi dowcip i przeleję pieniążki z konta pana Z na swoje.

--
+- lek. med. Krzysztof Czuryło                        -+
+- Akademia Medyczna w Gdańsku & Politechnika Gdańska -+