Re: Walniety CDR - czym to przeczytac ?

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 09 Jan 2000 - 23:08:49 MET

PiT napisał(a) w wiadomości: <38748ACD.1E9D_at_writeme.com>...
>Tak tylko, ze mi zalezy na tym jednym CDR i gdyby
>jakis program potrafil pomeczyc to plyte, a nie od razu
>sie zniechecac, to powinno sie udac przeczytac, bo czasmi
>idzie.
No dobra. Teraz będzie głupia odpowiedź, ale działa :) Miałem podobny
problem i zero czasu na szukanie jakichkolwiek programów. Innego czytnika
pod ręką nie było :( Odpaliłem dos'owego NC (więc jak są długie nazwy to
po nich :( ) Kiedy nie potrafi czegoś odczytać to wyświetla okno
dialogowe, w którym domyślnie zaznaczone jest "ponów" (czy jakoś tak).
Położyłem na klawiaturze śledzia (nie, nie takiego do jedzenia ;) ) tak,
żeby zagiętą końcówką leżał na enterze, na śledziu coś ciężkiego (bez
przesady, byle enter się nacisnął) i teraz tylko czekasz :) Denerwujące
jest tylko to, że przy każdym wyświetleniu okna dialogowego z pc-speaker'a
wydobywa się pisk - ja mam zawsze otwartą obudowę, więc po prostu ręcznie
wyłączyłem tę funkcję ;) Rozwiązanie głupie, ale z braku innej możliwości
jest ok - działa :)

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl