Re: Zabytkowa karta.

Autor: Robert Szymczyk (szymczyk_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 10 Jan 2000 - 00:17:44 MET

Janusz <intermar_at_kki.net.pl> w artykule news:85a2cb$98h$4_at_sunsite.icm.edu.pl
pisze...
zainteresowałem się jedną rzeczą, a
> mianowicie kartą
> I/O ISA typu Winbond. Karta ma mnóstwo zworek, lecz nic nie przełączałem
po
> wyjęciu z tamtego kompa (386 SX 40). Chciałbym ją zastosować u siebie, aby
> mieć dodatkowy port LPT i 2 COMy. Jak to uruchomić? Po włożeniu do swego
> kompa po odpaleniu BIOS wywalił mi błąd I/O na LPT, więc zmieniłem w
kompie
> ustawienia LPT z 378 na 278 i komp ruszył, lecz winda w menedżerze
urządzeń
> nie pokazuje mi nic dodatkowego, tylko, że mysz działa na COM 4. W związku

Po prostu karta ma ustawione COM1 i COM2, zaś płyta w biosie na na COM'y
ustawienie AUTO.
Co wypisuje Ci BIOS w tabelce przy starcie (ile COM'ów i jakie adresy)
Poszukaj na karcie jakichś dodatkowych napisów, gdyż kart na tym chipsecie
było od groma i ciut ciut...

Rob.