Re: Siec=>zrzut ekranu kolegi=>jak???

Autor: PiotrCF (PCF_at_who.net)
Data: Sun 09 Jan 2000 - 23:54:43 MET

KG napisał w wiadomości: ...

>Czy sa jakies programy ze podam np. adres IP i on zrzuci mi zawartosc
ekranu
>bez uruchamiania go na komputerze kolegi?

Nie ma. Chciałbyś obejrzeć ekran u kolegi bez jego wiedzy
i zgody? Brzydki zwyczaj, ale da się. Otóż monitory
wysyłają dosyć dużo zakłóceń i nie są to zakłócenia przypadkowe.
Zależą od wyświetlanego obrazu. Istnieją specjalne urządzenia,
które potrafią z tych zakłóceń odtworzyć obraz. Niewyraźny,
ale jednak. Da się to zrobić z odległości kilku-kilkunastu
metrów.

PF