Re: Wymiana Vipera 550 na M64 - warto?

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 09 Jan 2000 - 23:27:51 MET

> Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! itd.
> Przeciez w firmowkach walsnie za TO[1] sie placi.
> Ha! Ha!

z wlasnego doswiadczenia wiem, ze trzeba trafic
rzeczywiscie na kiepskiego noname'a zeby tak bylo.
Sprawdzalem Asus TNT, Creative'a TNT oraz Vipera 550
oraz kilka noname TNT2 M64 - duzej roznicy w jakosci
2D nie bylo - chociaz Asus mial najlepsza
Natomiast 3D na M64 wygladalo lepiej, bo
sam chipset TNT2 oferuje lepsza jakosc grafiki 3D

Roger