Re: jaki komputer?

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Sun 09 Jan 2000 - 22:59:20 MET

On Sat, 08 Jan 2000 07:45:33 GMT, kubissa_at_kki.net.pl (Wojtek Kubissa)
wrote:

>?? Mam 85Hz przy 1024x786. Pracuje czasem po kilka godzin i nie
>narzekam.
Na isowej karcie? Chyba nie kazda wtedy miala takie parametry? Virge
VX mial chyba problemy z sensownym odswiezaniem w tej rozdzialce.

>Ta rozdzielczosc jest na 386. Z jednego powodu: Komputer byl i
>zostawilem go zeby sluzyl wlasnie jako maszyna do pisania. Kupilem do
>niego monitor 15.
Ale nie 17' jak sugerowales. ;-)

>Nie wiem jak bedzie z Winda 95. Ale przy 3.11 na 386 z 8Mb i dyskiem
>420Mb da sie spokojnie pracowac. Moze przy tekstach z duza iloscia
>wzorow czy rysunkow bylby klopot ale przy samym tekscie jest OK.
Przy pewnej ilosci tekstu zaczynaj sie robic problemy. Pisalem kiedys
wieksze wypracowanie i przewijanie tekstu na 386DX40 doprowadzalo mnie
do pasji. (a moze po prostu brak mi cierpliwosci ?)

>Taki zestaw z nowym monitorem 15 kosztuje pewnie 1000 - 1200zl.
600 -700?

>Z tym ze jesli za te 2000zl da sie kupic uzywane Pentium z wzg;ednie
>dobra karta grafiki i nowy monitor 15 cali to nie ma co myslec o 386
>czy 486. Ale jesli ma byc tylko do pisania to moze warto wydac mniej i
>kupic to co napisalem wyzej.
To zalezy czy kupujacy da sie przekonac rekalmom zachwalajacym nowy
multimedialny system operacyjny itd. itp.

>Pozdrawiam
>Wojtek

Pozdrawiam
GLide