Odp: K6III-400 overcloking

Autor: Piotrek (piotrek_at_cds.pl)
Data: Sat 08 Jan 2000 - 19:55:30 MET

| Ja bym chyba zostawil 285, troche wolniej dziala magistrala, ale
| procek szybiej, to tez zalezy od zastosowan ... jak wymagasz wiecej
od
| procka to wez 285, jak chcesz miec szybszy dysk i grafike to wez
| 100Mhz. Chyba ze PCI dziala Ci przy kazdej czestotliwosci magistrali
| 33Mhz ... wtedy ... raczej 285 ....

Chodzilo mi raczej o to, ze przy podkreceniu do 250mhz stabilnie
chodzi przy obnizeniu napiecia o 0.3v a na 285mhz nie dosc, ze nie
obnizam napiecia to jeszcze ma szybciej a to nie jest chyba najlepsze.
Zas co do magistrali to system super-stabilnie chodzi mi rowniez na
magistrali 83fsb (mialem kiedys 3x83=250) - czyli PCI=41.5mhz!, dysk
sobie z tym spokojnie radzil :-PP

| Ale skoro masz dosc dobra plyte, to mozesz przetestowac jakiegos
| AMDka, podobno u mnie cienko dziala, bo plyta jest za stara.

Zadna plyta MVP3 nie jest dobra :-(
Transfer pamieci mam gorszy niz kumpel na starym TX'e przy iP200mmx
(3x66, bez podkrecenia) na zwyklych simmach (ja mam dimm 64mb). Ktos
mi kiedys powiedzial (na grupie), ze polowa sukcesu to dobra plyta i
szybka pamiec a VP3, MVP3, MVP4, ALI, itd... do takich nie naleza i
dla tego trzeba bedzie kupic se P-III, Celka albo K7 aby miec
prawdziwy przyrost speeda :)

------
Pozdrawiam, Piotrek
http://piotrek.cds.pl