Pomocy - Unreal+VooDoo3

Autor: Tadeusz Drabarek (tadrbk_at_priv1.onet.pl)
Data: Sun 09 Jan 2000 - 15:31:40 MET

Hej.
Niedawno kupiłem nowyh komputer z kartą graficzną VooDoo3 (dokładnie tak).
Niestety, pomimo iż mam zainstalowane najnowsze sterowniki ściągnięte z
internetu to niepoprawnie działa mi teraz Unreal.
Niepoprawnie tzn. TYLKO w oknie. Gdy tylko próbuje przełączać sie w tryb
pełnoekranowy to wywala mi mase błędów i wyłącza program (na szczęście nie
zawiesza Windozów).
Nie wiem, co mam robić. Znalazłem w jakimś pliku readme od Unreala uwagę, że
program MOŻE nie pracowac poprawnie z niektórymi starszymi kartami video ,
gdyz te niepoprawnie wchodza w tryb pełnoekranowy z 16/32b kolorami - a
recepta jest wymiana starowników na najnowsze.
Nie wiem, co mam w tej sytuacji robić, mam najnowsze sterowniki, a inne gry
(np. Quake) taklich blędów nie dają.
Poza tym jak to mozliwe, żeby sterowniki nieprawidłowo otwierały tryb
graficzny - to vhyba błąd unreala??
Czy jest może jakiś patch do tego? Jeśli tak, to proszę o namiary.

Tadeusz