Odp: Pomocy win98se kaputt !!!

Autor: Mario (meszekm_at_kki.net.pl)
Data: Sun 09 Jan 2000 - 02:31:22 MET

dobra rada - wyrzuć na śmieci tą płytę główną, to najgorsze płyty na
świecie.
Wiem coś o tym bo pracuję w serwisie komputerowym i ilość reklamacji tych
płyt mówi sama za siebie. Możesz jeszcze spróbować wymienić pamiątki.

pozdrawiam
Użytkownik ==G_E_R_I== <sklenarikova_at_priv6.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:947366058.831_at_gateway.newsgate.pl...