Re: jaki kupic w miare tani sprzet...

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Sun 09 Jan 2000 - 00:00:15 MET

On Fri, 7 Jan 2000 15:47:18 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_polsl.gliwice.pl> wrote:

>Wlasnie. Nie wiem natomiast, jak to wyglada w przypadku TNT2 - nie bawilem
>sie jeszcze w eksperymenty.
To mogloby byc ciekawe.

>I cale szczescie - wolalbys, zeby bylo tak, jak jeszcze ze 3-4 lata temu?
>Gdzie np. masz u siebie w miare nowe P100, a tutaj wychodzi nowa
>interesujaca gierka, ktora ma taka nieprzyjemna ceche, ze w 320x200 jest
>szpetna, a w 640x480 skacze nawet na P166 (najmocniejszy wtedy proc na
>rynku)? :)
Teraz jest odwrotnie. Klienci sa naciagani na AGPx4 gdy ta naprawde
soft radzi sobie z x1. Za wszystko musisz oczywiscie zaplacic - czy
jest Ci to potrzebne czy nie. Moze UT lub Q3 to zmienia.

>Ja nie, ryzykuje zyciem (dysku, bo to czterogigowy Seagate Medalist z tych
>padajacych) noszac go w kieszeni :)
Czyli mowimy o tym samym :-)

Pozdrawiam
 GLide