Re: tcp/ip podkrecanie

Autor: Mzimu (mzimu_at_spamu.nie.lubi.hyperreal.art.pl)
Data: Sat 08 Jan 2000 - 19:19:22 MET

W dniu Fri, 7 Jan 2000 19:08:03 +0100, "Kosiarz"
<koszni_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

>Moze ktos z Was zna jakis dobry program tego rodzaju, jakie parametry tcp/ip
>mozna zmieniac/ustawiac tak aby dobrze laczyc sie przez tpsa?

Na przykład EasyMTU, iSpeed. Przede wszystkim zmień MTU (Maximal
Transfer Unit), defoltowe ustawienie jest dobre raczej dla sieci
lokalnych, a nie do osiągów modemu. Jeden i drugi programik
możesz znaleźć m.in. na Tucows (mirror w Polsce:
http://www.task.gda.pl/tucows)
Moje ulubione ustawienia:
MTU: 576
RWIN: 2144
TTL: 32
TSS: 536
NDI Cache size: 16

>Mam win95osr2 i zwykly dial up. Slyszalem ze jest upgrade 1.3 - co on
>zmienia i
>czy cos polepsza?

Listę zmian możesz znaleźć m.in. na stronie Yogurta:
http://www.jedynka.com.pl/~yogurt/tio/

pzdrfk,

Marcin
http://hyperreal.art.pl/mzimu * http://emul8.bydnet.com.pl