Odp: --LG FLATRON--

Autor: Artur (empikat5_at_it.com.pl)
Data: Sat 08 Jan 2000 - 15:24:13 MET

Za taką cenę to niezależnie czy jest kradziony czy uzyskany w inny sposób
bez gwarancji daj sobie spokój. Ja mam problemy już z drugim flatronem a
serwis jest du dupy(przynajmniej na sląsku tzn. zagłębiu bo tu jest jedyny
serwis LG).
Ale to ty ryzykujesz 700.

Artur partur_at_enter.net.pl

Użytkownik Krzysiek <amduat_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:947242509.26509_at_gateway.newsgate.pl...