Re: Przystawka do skanowania slajdow - warto?

Autor: Jacek Śliwa (jacintoo_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 08:33:50 MET

Nie wiem, na jakiej jakości Ci zależy. Ja mam skaner z wbudowaną
przystawką - Plusteka 12000 T. Dałem za niego 550 pln (X.'99). Ma przystawkę
do skanowania negatywów i slajdów, które skanuje z rozdzielczością 600 lub
1200 dpi. Robi to całkiem nieźle, ale chyba lepiej idzie mu skanowanie
materiałów papierowych (ostrość). Za tę cenę - polecam gorąco.
pzdr

Jacek Śliwa
jacintoo_at_poczta.onet.pl
sliwa_at_alpha.sggw.waw.pl
http://www.sggw.waw.pl/~sliwa
http://republika.pl/jacintoo
Użytkownik Tomasz Slominski <tslom_at_ely.pg.gda.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3874607F.455A1381_at_ely.pg.gda.pl...