Odp: Z jakiej karty sluchasz dzwieku?

Autor: Abram (abram_at_poczta.fm)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 12:29:15 MET

Użytkownik Siuto <siuto_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3871D01F.CC98878C_at_kki.net.pl...
> Pytam bo nie wiem w czym sie teraz "chodzi".
> Przyszedl czas by zmienic "muzyka" znaczy sie karte muzyczna i nie wiem
> co jest teraz najlepszego na rynku.
> Mowia mi wkolko ze SB Live (nie ma zadnej alternatywy dla niej?) ale
> slyszalem ze sa problemy z instalacja, ze czesto Winda sie wiesza, ze
> szumy wylapuje jakies chore itd. itp.
[ciach]
A coz to za herezje kolega wygaduje? jakie problemy z instalacja???
szumy???? Gdzie? Jak? U mnie SB Live gra od sierpnia i nic z powyzszych
objawow nie zaobserwowalem. A jesli komus sie winda wiesza to na pewno
urok windy a nie SBka :-)

--
Abram:   abram_at_poczta.fm   abram_at_go2.pl