pytanko o predkosc notebookow

Autor: hal2000 (hal2000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 22:47:40 MET

drodzy grupowicze!

posiadam notebooka sony vaio PCG F150
dysk 4.3
ram 32
procek pII300

i to swinstwo strasznie wolno chodzi
wiem ze miniaturyzacja i oszczedzanie energii wplywa na
predkosc, ale dlaczego az tak?

inna sprawa ze poniekad (lub raczej powinienem moze
powiedziec "glownie") jest to tez wina malej
ilosci ramu lub/i moze slabej jakosci dysku (szaleje non
stop, prawdopodobnie wymieniajac dane cachowane
na dysku co powodowane jest malym ramem)

jesli jest to mozliwe prosze o opinie szczesliwych posiadaczy
notebookow innych marek i konfiguracji zawierajace
np. info o podstawowych elementach konfiguracji, marce
i ogolnym opisie sprawnosci i predkosci dzialania

mile przyjalbym rowniez przyklady notebookowej
konfiguracji gwarantujacej szybka i stabilna
prace w zakresie biurowym i internetowym
osobiscie nie interesuja mnie gry i multimedia

pozdrawiam i dziekuje z gory za ewentualne odpowiedzi
wojtek

WROCLAW
hal2000_at_poczta.onet.pl
0602293835