Odp: C400 na 500

Autor: Birdy (birdy1_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 22:46:39 MET

> Należy po prostu zwiększyć częstotliwość szyny. Na 75 działajš niemal
> wszystkie, na 83 pewnie z połowa, powyżej tylko bardzo szczęśliwe
> egzemplarze.

To, ze Celerony 400 maja problemy na 6x83 wynika czesto z posiadanych
dyskow firmy Seagate. Ale nie oznacza to, ze jak na 6x83 Celek nie idzie
to nie pojdzie na wyzszej czestotliowsci. Mi komp siada na 6x83 (komunikat
"blad ochrony"), ale na wyzszych czestotliwosciach (lacznie z 6x95=570 MHz)
juz chodzi ok. Bardzo duze znaczenie ma plyta glowna i chlodzenie. To drugie
jest u mnie do bani stad tylko Celeron400_at_570 :/

--
Pozdrawiam
       Birdy