Re: Jak polaczyc?

Autor: Piotr Wysocki (wysocky_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 22:12:00 MET

>przestan ;o) Wystarczy 2x CB radio + 2x modem packer radio i po klopocie.
>niestety half duplex i tylko 2400bodow ;o(

Kiedyś bardzo mnie interesowały takie "kombinacje" z CB itp.
Ile kosztuje modem packet radio ? (i czy da się to normalnie kupić ?)

2xCB tzn. każdy ma po jednym CB ?,
bo nie wiem jak miał by być realizowany half duplex,
nie mogę sobie wyobrazić przełączania nadawanie-wysyłanie,
czym to wystereować (z portu szeregowego np. ?),
i ile czasu zajmuje przełączenie w CB (tzn. czy ten czas nie przeszkadza).

Może napisze ktoś na grupę kto ma już jakieś doświadczenia
w tej materii.

Piotr Wysocki