Re: Ustawienia w OE5

Autor: Wagus (wagus_at_ae.katowice.pl)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 22:02:50 MET

JaS <jacek_at_tede.pl> w artykule news:854m2u$rp3$1_at_aquarius.webcorp.com.pl
pisze...
> Pisze sie pod (!) wiadomoscia, na ktora sie odpowiada (jak ja i Ty to
> zroblismy), a nie nad. OE natomiast wsadza odpowiedzi nad oryginalnym
> tekstem. A Jacek Śliwa pytal jak to zmienic.

Wystarczy nie ułatwiać sobie zbytnio życia i wyłączyć opcję 'Dodaj podpisy
do wszystkich wychodzących wiadomości' (Narzędzia/Opcje/Podpisy). Teraz
odpowiadając przechodzimy na koniec wiadomości, a po wpisaniu odpowiedzi
naciskamy Ctrl+Shift+S. Proste?

Zdrówka,

--
# Waguś