Re: Jaki komp w cenie 6k

Autor: Michał Młynarczyk (michal.mlnynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 20:55:48 MET

> Q1: Zamierzam kupic jakas plyte firmy Abit podobno
> dostarczaja doskonale instrukcje do plyt pelne
> okablowanie etc. pozatym udogodnienia softmenu,
> masa ustawien plyty.W ostatecznosci moglby byc Asus
> Myslalem tez o plycie dwuprocesorowej (Linux,
> W2000,Unreal3 ma to chyba sens) Abit BP6
> ma chyba mozliwosc wlozenia dwoch Celeronow,
> Jaka jest w tej chwili najlepsza propozycja Abita?

Dla single: BE6
Dla duble celeron S370: BP6

> Q3: Czy sa juz dostepne odpowiedniki Celeronow taktowane
> 100Mhz czy nadal tylko 66Mhz kiedy pojawia sie setki?

Tylko 66 (najszybszy 533).

> Q4:Procesor oczywiscie Intela Tylko jaki?Wiaze sie to
> oczywiscie z wyborem plyty ,jesli dwuprocesorowa to dwa Celerony,
> jesli nie to chyba jakies PII a moze juz PIII,trzecia mozliwosc
> to jeden Celeron dobrze podkrecony ,widzialem w niemczech u Conrada
> gotowe coolery z peltierem za 60DM moze to by bylo optymalne
> rozwiazanie :dobrze podkrecony Celeron?

O ile trafisz na dwa dobre egzemplarze, bo powyżej 366 słabo się kręcą

> Q5: Do tego jakas karta graficzna wacham sie pomiedzy MatroxG400 a
> Viper (numer zapomnialem) z chipsetem NVIDIA TNT2 Ultra 32MB
> zalezy mi na szybkosci ale rownie wazna jest jakosc obrazu ,
> tu chyba bylby lepszy Matrox?

GeForce 256 albo Savage 2000 (kiedy się pojawi)

> Q6: Dysk okolo 10GB myslalem o jakims IBMa te nowe UltraDMA maja
> 7200 obrotow i parametry zblizone do tych najslabszych SCSI
> ale w tej chwili kompletnie nie mam koncepcji,moze Fujitsu
> seri Picobird czy jakos tak ?

Quantum F+ KA

> Q7: Monitor 17" lub 19" widzialem kiedys Philipsa calkiem niezly
> myslalem tez o jakims LG Flatron ,ogolnie ma miec mozliwie jak
> najlepsze odswiezanie o rozmiarze plamki nie wiecej niz 0.24 ?

Samsung 950p albo 700 IFT

> Q8: CD-ROM kompletna pustka jakies propozycje ?

raczej DVD, jeśli CD to TEAC

> Q9: Co jeszcze zostalo ? Klawiatura, myszka stacja 1,44
> i obudowa oczywiscie ATX zeby to zmiescic myslalem
> o Enlight-cie ale za wszelkie sugestie bede wdzieczny,
> przedewszystkim musi miec mocny,dobrze ekranowany i
> chlodzony zasilacz (pozadny wiatrak)i solidna budowe.

CDRW

--
Michał Młynarczyk
michal.mlynarczyk_at_gorilla.com.pl