Re: pomocy!!!!!!!

Autor: Mietor (mietor_at_kki.net.pl)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 19:36:25 MET

nie slyszalem, aby ktos sklejal plyty cd! z HDD da sie, ale z CD?
przeciez sciezek juz rowno nie polaczysz, a na pewno jakies drobne odlamki
odlaczyly sie!
nauczka na przyszlosc: waznych plytek sie nie pozycza, albo idzie sie z nimi
do kolegi, daje sie mu zgrac i zabiera!

p.s. a nie ma kopii zapasowej, skoro to tak wazne dane???

--
Mietor /AAOCG/  ***  mietor_at_kki.net.pl