Re: --LG FLATRON--

Autor: Krzysiek (amduat_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 17:50:09 MET

To bravo,ale ciekawe czy czasami pan gra albo jezeli ma pan dzieci czy one
graja?
Jezeli tak to zastanawiam sie czy tez ma pan orginaly,jak tak to tylko
gratulowac bogadztwu.
Bo mnie zwyklego smiertelnika nie stac by dac prawie 100 zeta za gry
orginalne.
Gdybym kupowal orginaly to liczac wszystkie gry i programy ktore mam,
wydalbym jakies 10000 ........