Problem z nagrywarka!

Autor: Starfire (starfire_at_poczta.fm)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 17:27:25 MET

Cze
MAm caly czas problem z moja nagrywarka hp 6020, dane nagrywa ok! A le jak
tylko chce nagrac muzyke to zaraz sie bufor robi pusty i koniec!!!

Niewiem co moze byc waskim gardlem! Dysk 2,5 GB sebaste (zdefragmentowany
bez badow i bledow) 32 mb simm, 233mmx plyta pcchip, SCSI jakis na karcie
muzycznej!!

Slyszalem ze podczas nagrywania audio pc nie musi nic konwertowac jak w
przypadku danych (on the fly) wiec co to moze byc!!? Uzywam WinONCd i Easy
CD pro!

Pozdrawiam