Re: Czy jest sens kupic monitor 19" do domowego uzytku?

Autor: Butik (butik_at_astercity.net)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 15:24:44 MET

>osobiscie szrpnalem sie na iiyame 450 pro i jest extra, mozna
>ustawic duze odchylanie nawet w 1600X1280 (jedyny jaki znam
>z 112 kHz poziomo)i oczka nie bola, chyba ze malo siedzisz.

Tez mam taki :)))

Jak udało CI się uzyskać 1600x1280???

Ja pracuje na 1600x1200 przy 85 Hz ale wyżej nie mogę ustawić na suwaku
Właściwości ekranu. Może to wina karty graficznej??? Pracuję na ATI Rage
Fury 128 32MB. Wg instrukcji monitorek jest w stanie pociągnąć rozdzielczość
do 1940 x coś tam przy 60 Hz. Ale na raka rozdzielczość to ten display już
jest za mały i ma zbyt dużą plamkę (.25).

Butik