Re: Odp: dysk 17 gb - optymalny podzial....

Autor: JaS (jacek_at_tede.pl)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 13:17:26 MET

Użytkownik Mariusz C <mcukr_at_polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38759B69.BEFAD6FD_at_polbox.com...
> Właśnie. Ustawienie swapa na osobnej partycji to rzadsze używanie
> defragmentatora dysków. A wydaje mi się, że jeszcze lepiej by było
> gdyby swap był na innym dysku fizycznym niż system - czas dostępu!.

IMHO macie racje. Mam dwa IBMy 13.5 GB udma 66, oba podzielone na
partycje 2/11 GB. Na C 2 GB jest produkt Mr.Gatesa i wszystkie jego
konsekwencje, na drugiej partycji - software. Na D na malej partycji
staly swap, na duzej - soft. Probowalem rozne kombinacje - ta dziala OK.
JaS