Re: PIO4 a UDMA66

Autor: JaS (jacek_at_tede.pl)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 13:12:22 MET

Użytkownik Grzegorz Mazur <NOSPAM***G.Mazur_at_student.unimaas.nl***NOSPAM>
w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38751ca1$0$9226_at_reader3.casema.net...
> 3). Sprawdź, czy dysk nie ma "firmowo" wyłączonego UDMA/66 (chociaż
wtedy
> zgłaszałby się jako UDMA/33).

Z tego co pamietam, to w WD trzeba wlaczac ata66. W ibm ata66 jest
ustawione na sztywno.

Pawel, sprawdz:
kabel (80, nie 40)
stery do kontrolera
zwory na HD (a nuz widelec)
przeloz kontroler w inny slot
uruchom udma w biosie (nie znam tej plyty, wiec pewny nie jestem)
sprawdz, czy na pewno twoj dysk jest udma66 (serio, mialem taki
przypadek z Caviarem AC26400, sprzedali mi go jako udma66, sprawdzilem
na stronie www WD i okazalo sie, ze moj model - RNN to udma33, a udma66
sa w tych samych dyskach, ale z koncowka RTT z CCC > T0.
Sklepikarz-skur.... chcial sie pozbyc starego sprzetu i sprzedawal go
jako 66, sciagnal sobie cala partie tych dyskow i nabral kilku klientow.
Myslal ze trafil na lame, a teraz ma sprawe w sadzie, niech go szlag
tarfi).

JaS