Odp: Nagrywarka CD-RW jaka?

Autor: Krzysztof Pawlak (pawlak_at_introl.pl)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 11:05:44 MET

Użytkownik Arris <yanek_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dcjd4.26763$N3.621602_at_news.tpnet.pl...
> Hej!

> Mam przed soba Chip 12'99 i jedynym modelem z 4 Mb jest
> tam Plextor PX-W8220T...

Chyba jednak Plextor bedzie najlepszy, chociaz ja z powodzeniem
uzywam Traxdata CDRW4260 PRO (odpowiednik Yamahy) plus
kontroler SCSI Adaptec AHA-1520 plus dysk EIDE UDMA/33.
Hula to juz 3 rok, zadnej awarii, a przerob mam niezly:
czasem 10-15 plytek dziennie :)))

Generalnie liczy sie bufor - im wiekszy, tym lepiej.

Pozdrawiam,

Krzycho