Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000

Autor: Ambroży (ambrozy1_at_3miasto.osk.pl)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 11:47:42 MET

>lewa ręka: 1, 2, 3, 4, sylwester przełomu rąk, 5 (osobna ręka z jednym
>palcem).
>
>prawa ręka: 1,2, 3, 4, sylwester przełomu rąk, 5 (znów osobna ręka z jednym
>palcem).
>
>Butik

Panowie, przeciez kazdy z nas ma "jedenasty palec" z tym, ze nie posiada on
odrebnej reki.
A jezeli posiada to w takim razie gratuluje rozmiaru i jednoczesnie
wspolczuje waszym dziewczynom/zonom.
I teraz... jezeli myslicie o tym samym co ja to jestescie swintuchy
Pozdrawia
Ambrozy
P.S. Chyba zmieniam temat na jakies swinstwa... sory.