Vanta - M64 - nawiązanie do dawnej dyskusji z Krisem

Autor: Marek Z (mzural_at_polbox.com)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 11:38:32 MET

Witam !

Była kiedyś dyskusja na temat ile pamięci potrafi obsłużyć Vanta i M64.
Napisałem, że Vanta tylko 16 MB. Nie zgodził się z tym Kris ( twierdził, że
32 MB ). Jako, że nie byłem w 100 % pewny swego i nie miałem czasu
sprawdzać odpuściłem sobie. Niepotrzebnie jak się okazuje. Vanta potrafi
obsłużyć tylko 16 MB pamięci. Moje na wierzchu !!!

Pozdrawiam
Marek

P.S. Jak ktoś ma jeszcze wątpliwości polecam Enter 1/2000.