Re: Czy jest sens kupic monitor 19" do domowego uzytku?

Autor: Marcin \ (stig_at_artists.gfx.pl)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 09:03:52 MET

> Mam zamiar (pewnie jak wielu z was) zmienic monitor i zastanawiam sie czy
> brac kredyt :) na 19", czy 17" jest wystarczajacym przedsiewzieciem ?
> Prosze mnie przekonac, lub utwierdzic w przekonaniu !

Zalezy do czego uzywasz komputera...! Znam bardzo duzo ludzi, ktorzy
najlepiej czuja sie w systemie ustawionym w 800x600... Z kolei ja lubie jak
najwieksze - najbardziej mnie jara 1600x1200 ale na moim Flatronie jest to
troche meczace - po prostu za blisko monitora musze trzymac galki...
Generalnie najlepiej mi sie pracuje na 21" w 1600x1200, chociaz ja osobiscie
najlepiej to ustawilbym go w jeszcze wyzsza rozdzielczosc :-) - ot zboczenie
zawodowe... :-)