Re: Kręcenie PII 266

Autor: Raf (arekb_at_promat.pl)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 09:40:43 MET

Krzysztof Wróblewski napisał(a) w wiadomości: ...
>Czy ktoś z was ma może doświadczenie w kręceniu PII 266, nie za bardzo mi
>się to udaje, mam płytę P2B-S Asusa i jak wyjde ponad 293MHz to zwiecha jak
>nie od razu to w ciągu 15 min. Na stronie www.overclockers.com nic nie
piszą
>o 266-ce. Jak możecie to pomóżcie.

Czesc.
3x100 - tak pracowalem jakies 1,5 roku, pd NT. Jezeli mialem Blue Screen-a,
to zawsze z winy programu. Komp byl bardzo stabilny, i nawet nie za goracy.
Plyta Atrend ATC 6220. W Twoim przypadku podejrzewalbym raczej klopoty scsi
(bo zdaje sie ze masz plyte z tym kontrolerem?) z niestandardowa
czestotliwoscia, ale nie jestem pewien. PII 266 wywalal mi sie po kilku
minutach, albo przy duzym obciazeniu procka przy 3,5 x 100. Ale jak mowie,
3x100 pracuje do dzisiaj.
Pozdrawiam>--
Raf