Odp: Jak polaczyc: S-video - chinch (antena)

Autor: Mis Koralgol (rafal.piaskowski_at_domdata.depfa-it.com)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 08:24:15 MET

Musisz kupic taka przejsciowke z SVHS na Cinch. Ja taka dostalem wraz z
karta video AV Master i dziala bez problemu. Tam tez sa tylko wyjscia SVHS.

Pozdrawiam
Rafal Piaskowski.

Użytkownik Jacek Kaleta <ascorti_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Pw3d4.24002$N3.565787_at_news.tpnet.pl...