Nagrywarka Philips CDD 2600 - problem

Autor: PiotrZ (piotrz_at_polcard.com.pl)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 03:08:32 MET

Witam,

Mam pewien problem ze swoja nagrywarka. Zawsze podczas zamykania plyty
wyskakuje blad "absorption control error" (uzywam Nero). Czasami,
bardzo rzadko, płyta nagra się OK. Próbowałem używać innych programów
ale (WinonCD - komunikat "OK" - plyty nie da sie odczytac, NTI - to
samo co Nero). Nie pomaga zmiana driverow ASPI. Nie jest to rowniez
wina kontrolera SCSI (sprawdzalem na innym). Problem wystepuje na
roznych komputerach, zarowno pod win95 jak i win98.
Niedawno rozkrecilem nagrywarke i nasmarowalem walek po ktorym
"jezdzi" laser ale to nic nie dalo. Jedyne co mi przychodzi do glowy
to ewentualne, gruntowne przeczyszczenie soczewek, lub ponowne
nasmarowanie walka ( moze zrobilem to niedokladnie). Dodam, ze
nagywarka odczytuje wszystkie plyty normalnie.
Moze ktos wie gdzie w Warszawie znajduje sie jakis punkt naprawiajacy
podobne nagrywarki albo chociaz jest w stanie stwierdzic co sie z nia
stalo. Bede wdzieczny za wszelkie informcje.

--
Best regards,
PepeZ