DVD - pytania

Autor: Michał Kwiatkowski (m_flower_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 02:09:09 MET

Czesc
Mam PII300 z 32 MB Ram, SBLive 1024 , FPS 1000 ,Riva TNT .
Chcialbym zrobic z tego male kino domowe oparte o dvd . Stad moje pytania :
1) czy zawracac sobie glowe sprzetowym dekoderem ?
2) ktory dekoder programowy bylby dla mnie najlepszy ?
3) co jest lepsze LG x8 czy Pioneer x10 . Zalezy mi na korekcji bledow i
braku problemow z odczytywaniem nagranych cdromow ( zielonych ,
niebieskich ) ? Mam z tym przykre doswiadczenia bo do tej pory uzywam
samsunga x20 .
z gory dziekuje i pozdrawiam !

m_flower_at_poczta.onet.pl